Afgelopen vrijdag gaf ik op een betoverende locatie een live trainingsdag waarbij ik coaches en trainers aan de hand mee nam in de organisatie van hun retreat.

Natuurlijk hadden zij op eigen houtje kunnen starten en met het organiseren van de retreat, maar waarom het wiel uitvinden als dat al lang bestaat. Dat is iets wat ik niet zo goed begrijp. Je haalt je informatie toch ergens vandaan waar het al is? Zo ga je ook niet bedenken hoe je deeg in een vierkant kastje kunt verwarmen om zo brood te bakken, want de oven bestaat al lang.

Ik vind het leuk om met mijn vele jaren ervaring op het gebied van reizen, hospitality en organisatie mijn klanten op een juiste wijze verder te helpen. Ze de tools te geven en de goede richting in te duwen, zodat ze met hun inspanning en moeite een geweldige retreat kunnen neerzetten.

* Ze net even op de valkuilen te wijzen

* Ze tips te geven over het regelen van vervoer

* Ze het belang in the laten zien van confirmeren en wanneer dan

* Ze bruikbare informatie te geven over het schakelen van trainer naar gastvrouw of gastheer en het bewaken van de balans

Wanneer jij de live training op 1 februari gemist hebt, maar na het lezen van dit blog hulp wilt bij het organiseren van jouw retreat, dan help ik je graag verder. 

Klik op deze link om een gratis online sessie met me aan te vragen waarin we in een half uur jouw plannen doornemen en ik jou al 3 tips meegeef voor de organisatie van stunning retreats.

Liefs, Irma

Met stunning retreats naar extra omzet
en high performance ondernemen